Linka 199

Zdroj: www.m-journal.cz

nejčastější zdroje článků

Světový expert na online Customer Experience 12. 11. v Praze

Chcete zvýšit spokojenost zákazníků? Nechte si poradit na workshopu od světového experta na Customer Experience, Garryho McGoverna. Už příští čtvrtek 12.11 v Praze.

Zdroj: www.m-journal.cz

České firmy utrácí za reklamní předměty bez rozmyslu

Každoročně české firmy investují do 3D reklamy stovky milionů korun. Značné množství firem dělá však při výběru propagačních předmětů školácké chyby.

Zdroj: www.m-journal.cz

Volvo chránilo během letošního Halloweenu děti fluorescenčním sprejem LifePaint

Jak udělat z dítěte kostlivce a zároveň mu pomoci chránit život? Volvo na to přišlo.

Zdroj: www.m-journal.cz

Facebook uvádí reklamní formát Slideshow

Video reklama v news feedu Facebooku může vysát velice rychle váš datový tarif, v případě pomalého připojení se dokonce ani nemusí načíst. Právě pro tyto případy přichází její alternativa - méně datově náročný formát Slideshow složený z fotografií.

Zdroj: www.m-journal.cz

Facebook bude varovat před hackery placenými státy

Velký bratr varuje před ještě „větším sourozencem". Facebook bude zasílat uživatelům upozornění při podezření, že se do jejich účtu nabouraly „státní entity".

Zdroj: www.m-journal.cz

Nastal den Návratu do budoucnosti. Značky umí výročí kultovního sci-fi filmu využít

Je 21. října 2015 a Marty McFly vystupuje z časostroje v boční uličce centra jeho rodného maloměsta Hill Valley. Zjistěte, jak dokázaly vytěžit dnešní výročí Toyota, Nike nebo Lexus.

Zdroj: www.m-journal.cz

PR osobností roku je Lucie Bittalová

Českou osobnosti PR je Lucie Bittalová. Byla jí zvolena účastníky odborné konference Public Relations Summit.

Zdroj: www.m-journal.cz

Rozhovor s Andrewem Keenem: Internet decimuje střední třídu, ničí kulturu a bere lidem soukromí

Všichni děláme v továrně na data, za práci ale nedostáváme zaplaceno.

Zdroj: www.m-journal.cz

VUT v Brně rebranduje. Tenké linie střídá písmeno T

Vysoké učení technické v Brně je v posledních letech vysokou školou s možná nejvýraznějším marketingem v České republice. Nyní přistupuje k rebrandingu. Jak se vám nový univerzitní kabát líbí?

Zdroj: www.m-journal.cz

Tvůrci videí dostali od YouTube Red nabídku, kterou nelze odmítnout

„Milí tvůrci, na YouTube Red svůj obsah dát nemusíte, ale počítejte s tím, že vám pak smažeme všechna videa na YouTube." Google se ke svým milovaným tvůrcům chová jako don Corleone.

Zdroj: www.m-journal.cz

Přichází YouTube Red a nabízí mnohem víc než absenci reklam

YouTube bez reklam je konečně tady. Mimo nešťastného jména, které se plete s porno serverem RedTube, toho nenabízí za 10 dolarů měsíčně rozhodně málo.

Zdroj: www.m-journal.cz

Facebook testuje možnosti filtrování témat příspěvků

Proč by se měly milovníkům psů objevovat v news feedu pořád jen kočky? Facebook konečně testuje možnost filtrování obsahu od přátel a stránek dle specifických témat.

Zdroj: www.m-journal.cz

Investiční skupina Rockaway Capital potvrdila akvizici Mall.cz a Heureka.cz

Velká transakce české e-commerce je potvrzena. Rockaway Capital kupuje společnosti Netretail Holding B. V., jež provozuje internetové obchody Mall, a Naspers OCS Czech Republic stojící za online srovnávačem Heureka.

Zdroj: www.m-journal.cz

Poznejte deset nejlépe placených YouTuberů světa

YouTubeři se pomalu stávají světovými celebritami a s jejich popularitou rostou i jejich výdělky. Nejúspěšnější je letos Švéd PewPieDie, který si vydělal 12 milionů dolarů.

Zdroj: www.m-journal.cz

Instagram uvádí Boomerang, novou aplikaci pro tvorbu zábavných GIFů

Hýbajících obrázků není nikdy dost. Nová aplikace Instagramu umožňuje vytvářet jednovteřinové GIFy, které se točí tam a zpět. Vypadají až surreálně přitažlivě.

Zdroj: www.m-journal.cz

Umělecký projekt promění Eiffelovu věž na les

Mobilní aplikace vám změří tep a ve stejném rytmu nechá na Eiffelovu věž vyrůst strom. Zároveň bude na podporu zalesňování planety zasazen strom s vaším jménem.

Zdroj: www.m-journal.cz

Pavlína Louženská: Technologie pomáhají #zazitveci při online nákupu módy

Myslíte si, že je móda jen o emocích a pocitech? Marketingová ředitelka ZOOT.cz, Pavlína Louženská, vás vyvede z omylu. Módní byznys jde založit i na technologiích a datech.

Zdroj: www.m-journal.cz

Mapy.cz umožní v Android aplikaci stáhnout offline celou Evropu

Po včerejším uvedení celosvětových turistických map s cyklotrasami tu je další významná změna na Mapy.cz. Možnost stáhnout mapy všech evropských států do mobilního telefonu a mít je k dispozici offline.

Zdroj: www.m-journal.cz

Notifikační lišta Facebooku se změní v užitečného pomocníka

Facebook se rozhodl změnit notifikace a zavádí informační karty, které budou ukazovat novinkové, zájmové nebo i lokační zprávy.

Zdroj: www.m-journal.cz

IKEA přeměnila dětské kresby v plyšové hračky

IKEA poprosila děti o návrhy nových hraček a 10 z nich bylo přeměněno na reálné plyšové hračky, které se dostanou přímo do obchodů.

Zdroj: www.m-journal.cz

Nike vítá zimu. Netradičně americkým fotbalem

Příchod zimy vzbuzuje v někom deprese z chladného počasí, v jiných naopak euforii ze sněhové nadílky. Nike patří do té druhé skupiny. A spolu s ním i dvě desítky sportovců v jeho novém spotu.

Zdroj: www.m-journal.cz

Popradská káva si dělá legraci z hipsterů a nafrněných fiflen

Rakouská káva je možná „Svěží jako Alpy, plná jako moje oblíbená Marie Hilfe Strasse," ale na pravou Popradskou nemá.

Zdroj: www.m-journal.cz

Marketing Festival zveřejnil finální podobu hlavního programu. Poprvé vsadí jen na zahraniční řečníky

Marketing Festival dnes zveřejnil finální podobu hlavního programu a nakonec mezi řečníky naleznete jen zahraniční odborníky. Účast potvrdil i ruský expert na B2B Dan Gridin a australský marketér Dan Petrovic.

Zdroj: www.m-journal.cz

Videa na Facebooku budou mít vlastní sekci

Všechna videa na Facebooku už nebudou pouze v news feedu, ale dostanou vlastní sekci a po vzoru YouTube si bude možné mezi nimi vybírat dle vlastních preferencí.

Zdroj: www.m-journal.cz

PR v digitální éře: Nech trolla žít a nerozházej si to s Tondou Blaníkem

Jak se nedostat do konfliktu s trollem? Dle Jaroslava Cermana stačí nebýt hloupý, zlý a nebo šílený.

Zdroj: www.m-journal.cz

Reklama týdne: Mercedes-Benz - The uncrashable Toy Cars

Jak přiblížit zábavně asistenční brzdný systém? Mercedes-Benz dal dětem autíčka, která do sebe nemohou narazit. Dohnalo je to k šílenství.

Zdroj: www.m-journal.cz

Dove se ptá dívek v pubertě, co se jim nelíbí na jejich těle

Každá dívka by chtěla na svém těle něco zlepšit. Nový spot od Dove ale ukazuje, že spokojenost se svým vzhledem je jen otázkou úhlu pohledu.

Zdroj: www.m-journal.cz

Hřejivý guerilla marketing z Brazílie shání bezdomovcům svetr na zimu

Panáčci z dopravních značek dostali v São Paulo svetr. Kreativní kampaň prosí kolemjdoucí o darování teplého oblečení lidem bez domova.

Zdroj: www.m-journal.cz

Hlad omámil po YouTuberech i hráče na Twitchi. Vše opět vyřešila tyčinka Snickers

Slogan Snickers „You're Not You When You're Hungry" opět zasahuje. Po YouTuberech nebyli ve své kůži ani let's playeři na Twitchi.

Zdroj: www.m-journal.cz

Facebook dále usnadňuje nákupy přes chytré telefony. Chce být jedničkou v online nákupech

Facebook pokračuje ve snaze stát se místem, kam budou uživatelé chodit nakupovat. Má mu v tom pomoci i spuštění nástroje Shopping feed, který usnadní procházení i vyhledávání produktů na mobilu.

Zdroj: www.m-journal.cz

Výzva pro všechny dobrodruhy: Airbnb nabízí noc v pařížských katakombách

Bojíte se rádi? Chcete na Halloween vyrazit na výlet? Pak by vám neměla uniknout nová soutěž od Airbnb. Můžete totiž vyhrát nocleh přímo v pařížských katakombách.

Zdroj: www.m-journal.cz

LinkedIn přináší zásadní změny pro Skupiny

Bitva proti spamu mění i sociální síť profesionálů. Všechny LinkedIn skupiny budou soukromé, tedy neviditelné pro nečleny. V konverzacích půjde označovat další uživatele i přidávat fotky.

Zdroj: www.m-journal.cz

Žádné Dislike tlačítko. Facebook testuje Reactions emoji

Facebook nabídne uživatelům vyjádření bohatší škály pocitů, s tzv. Reactions emoji přibudou emoce lásky, smíchu, štěstí, smutku a vzteku.

Zdroj: www.m-journal.cz

Austrálie láká turisty na možnost pořízení GIGA Selfies

Před cestou do Austrálie zahoďte selfie tyčky, protože australská vláda vymyslela skvělou náhradu. GIGA Selfies pro vás budou jedinečnou památkou na dovolenou u protinožců.

Zdroj: www.m-journal.cz

Google svým novým projektem slibuje zrychlení mobilního webu

Google spojil síly s vydavateli a technologickými společnostmi a výsledkem je projekt Accelerated Mobile Pages, který má za úkol zrychlit načítání stránek na všech mobilních zařízeních.

Zdroj: www.m-journal.cz

CopyCamp 2015: V univerzitním prostředí a s analytickým nádechem

Jak vykosťovat data podle Josefa Šlerky? Co by se stalo, kdyby najednou zmizelo 75 % značek? Reportáž ze #skolnicopycamp nabízí odpovědi.

Zdroj: www.m-journal.cz

První česká chytrá lavička míří na Expo 2015

Jak vypadá lavička pro 21. století? Má solární panel jako zdroj eletrické energie, USB vstupy pro nabití mobilních zařízení a vysílá internetový Wi-Fi signál. Česká lavička CapaSitty míří na EXPO do Milána, poté se vrátí před Národní technickou knihovnu v Dejvicích.

Zdroj: www.m-journal.cz

Twitter uvažuje, že tweety budou delší než 140 znaků

Jen 140 znaků na tweet, bez pardonu. Tak to platí od počátků Twitteru. Jeho základní kámen fungování se ovšem začíná viklat. Vedení sociální sítě prý uvažuje o navýšení limitu znaků.

Zdroj: www.m-journal.cz

E-Business Forum: Kašlete na technologie, důležití jsou lidé

E-commerce není o technologiích, ale o lidech. Kdo se zaměří příliš na technologie, prohraje.

Zdroj: www.m-journal.cz

ATO: Vybavenost domácností moderními technologiemi roste, na vzestupu jsou zejména smartphony

Jak jsou na tom české domácnosti s technologickým vybavením? Vůbec ne špatně. Ty, kde je alespoň jeden člen ve věku 15-54 let, vlastní v 66 % případech notebook, z 57 % smartphone a ve čtvrtině případů tablet.

Zdroj: www.m-journal.cz

Facebook umožní uživatelům použít video místo profilové fotografie

Už víte, jaké video na 7 vteřin by vás nejlépe vystihovalo? Facebook umožní nahradit profilovou fotografii videem opakujícím se ve smyčce.

Zdroj: www.m-journal.cz

Jak na nové nastavení náhledů fotografií u příspěvků stránek na Facebooku

Máte trable s novým způsobem nastavení náhledových fotografií u příspěvků FB stránek, nebo jste ho ještě neviděli? Zjistěte, jak si s ním poradit.

Zdroj: www.m-journal.cz

Marketing Challenge Forum 2015 odhalí novinky ze světa B2B marketingu

Zajímají vás novinky v oblasti B2B marketingu? Pak si rozhodně nenechte ujít další ročník Marketing Challenge Forum, jediné konference zaměřené na B2B marketing u nás.

Zdroj: www.m-journal.cz

Paulo Coelho vydal celý text knihy Alchymista v jedné tištěné reklamě

Coelho dokazuje, že patří mezi nejlepší marketéry mezi spisovateli.

Zdroj: www.m-journal.cz

Nejvíce inspirativní poslání světových značek

„Vytvořit lepší každodenní život pro mnoho lidí,” nebo „Osvěžit svět na mysli, těle i duchu". Podívejte se na 10 nejinspirativnějších poslání světových značek.

Zdroj: www.m-journal.cz

Jim Stengel: Velké značky se snaží udělat svět lepším místem

O čem je dnes brand management? Čím dál méně o tom, co značky říkají, a více o tom, co dělají.

Zdroj: www.m-journal.cz

Marketing Festival má již vyprodáno. Startuje předprodej videozáznamů

Pokud jste se chtěli dostat na Marketing Festival, máte smůlu. 69 dní před startem akce hlásí vyprodáno.

Zdroj: www.m-journal.cz

Infografika: První rok Rohlik.cz v číslech

Kdo je nejčastější zákazník Rohlik.cz? Kdy a co nakupuje? A jak je na tom Rohlik.cz s obratem? Vše se dozvíte v infografice vydané k prvnímu výročí jeho fungování.

Zdroj: www.m-journal.cz

Shopping Ads na YouTube bude možné umístit i u videí třetích stran

Všechny ty hauly, unboxingy a recenze YouTuberů budou pro inzerenty ještě užitečnější. S Shopping Ads k nim budou moci přímo na video přilepit produktové karty.

Zdroj: www.m-journal.cz

Domácí násilí není OK. Novozelánská kampaň na to upozorňuje temným a neotřelým způsobem

Někde šmouha od krve, jinde rozbitá mísa. I ve vysokopříjmových domácnostech existuje domácí násilí.

Zdroj: www.m-journal.cz

Jak se bránit častému vyjednávacímu triku

„Vy mi nedůvěřujete?“ Možná se vám při vyjednávání někdy stalo, že vám váš protějšek položil tuto otázku. Zjistěte, co je moudré odpovědět.

Zdroj: www.m-journal.cz

Trend využívání nativních videí před sdílením těch z YouTube dostihl i Twitter

Uživatelé už daleko méně využívají k sdílení videí YouTube. Ten po Facebooku začíná ztrácet půdu pod nohama i na Twitteru.

Zdroj: www.m-journal.cz

ProGlove. Budoucnost wearables je u pásu v továrně

Rukavice už nejsou pouze módním doplňkem nebo ochranou proti mrazu. V Německu se právě vyvíjí „chytrá rukavice“, která bude radit pracovníkům ve výrobě.

Zdroj: www.m-journal.cz

Kampaň Hej-Ty bojuje proti nenávisti humorem

Hej-ty bojují vtipně a chytře proti nenávisti v české společnosti.

Zdroj: www.m-journal.cz

Infografika: Exkurze do duše uživatelů sociálních sítí napříč generacemi

Jaké typy příspěvků vytvářených značkami jsou na sociálních sítích nejvíce sdílené? A které skupiny uživatelů jsou nejpřístupnější ke spontánnímu nákupu? Nejen na tyto otázky odpovídá nejnovější studie společnosti Accenture.

Zdroj: www.m-journal.cz

Samsung bodoval na Clio Awards kampaní, která zachraňuje životy

Životu nebezpečnou situaci na argentinských silnicích se svou kampaní Safety Truck rozhodl změnit Samsung. A odnesl si za to zlatou sošku ze soutěže Clio Awards.

Zdroj: www.m-journal.cz

Studie: Do konce roku bude více než 50 % videí přehráno na mobilních zařízeních

Počet videí přehraných na mobilních zařízení se neustále zvyšuje. Velkou roli ale hraje délka videa.

Zdroj: www.m-journal.cz

V e-shopech se nejvíce nakupuje během pracovní doby

Kdy se nakupuje na e-shopech? Téměř polovina nákupů se uskuteční během pracovní doby, mezi 9. a 15. hodinou.

Zdroj: www.m-journal.cz

Staropramen vyzkoušel v Rumunsku TapWriter, pípu spojenou s psacím strojem

Jak zaujmout na knižním festivalu intelektuály? V Rumunsku využil Staropramen pípu propojenou s psacím strojem fungující dle principu „čím více slov, tím více natočeného piva".

Zdroj: www.m-journal.cz

Mobilní marketing předstihne v roce 2016 příjmy z reklamy v novinách

Mobilní internet se stane třetím největším marketingovým médiem za televizí a internetem v počítačích. Dle předpovědi Advertising Expenditure Forecasts vydané agenturou ZenithOptimedia bude mobilní marketing mezi lety 2014 a 2017 tvořit 83 % všech nových výdajů na reklamu.

Zdroj: www.m-journal.cz

Facebook bude cílit reklamy nově i podle toho, kde se pohybují uživatelé na webu

Facebook vylepšuje své cílení reklam dle zájmů uživatelů. Bude při něm využívat i data o prohlížení webů a aplikací vybavených Facebook tlačítky.

Zdroj: www.m-journal.cz

Česko-slovenští Nomad Films získali stříbrnou sošku na Clio Awards za spot pro Samsonite

I u nás najdete výrazné talenty. Produkční společnost Nomad Films získala po bronzovém lvu na Cannes Lions také stříbrnou sošku na letošních Clio Awards. Podívejte se na oceněnou sérii reklam pro Samsonite.

Zdroj: www.m-journal.cz

„Vaše dítě je to, co jíte," upozorňuje kontroverzní kampaň

Nezdravé pamlsky na prsou matek poukazují, že snědený cheeseburger dostane v mateřském mléce i dítě.

Zdroj: www.m-journal.cz

Snickers se vzdává svého jména na obalech tyčinky. Místo názvu značky na nich najdete třeba Ospalce či Bručouna

Princezna, Ukňouránek, Královna dramatu nebo Netrpělivka. Nové obaly tyčinek Snickers vám pomohou upozornit vaše blízké na to, co s nimi dokáže udělat hlad. Protože „Když máš hlad, nejsi to ty.“

Zdroj: www.m-journal.cz

E-commerce forum: Kam se ubírají trendy webové prezentace e-shopů

Kam se posunuly stránky Apple, Nike nebo Zappos za posledních 10-20 let? Podívejte se na srovnání a zjistěte, které webové trendy vládnou e-commerce dnes.

Zdroj: www.m-journal.cz

Papež František se nebojí mluvit jazykem generace Y. Má vlastní sadu emoji nálepek Popemoji

Katolická církev má v komunikaci směrem k mladým lidem stále rezervy, ale papež František se umí přizpůsobit i jim. Před jeho návštěvou v USA vychází speciální verze Emoji stickerů Popemoji.

Zdroj: www.m-journal.cz

Google a Twitter spojily své síly a vytvořily vlastní verzi Instant Articles

Google a Twitter plánují novou službu - vlastní verzi Instant Articles - která by měla usnadnit přístup k článkům z mobilních zařízení. Konkurují tak Facebooku i Applu.

Zdroj: www.m-journal.cz

IKEA humorně reaguje na novou „Apple tužku"

Pobočce IKEA v Singapuru nedochází vtipná kaše ani snaha strefovat se do technologického giganta Apple. Novým marketingovým rýpnutím si utahuje z jeho tužky pro ovládání iPadů.

Zdroj: www.m-journal.cz

Konference PR v digitální éře: Jak nezaspat aktuální trendy v online světě

Jak dosáhnout na „trolling level master" a jak se trollení bránit, poradí Jaroslav Cerman. Irena Zatloukalová ze Seznam.cz poví více o kampani „Pro jedno TýTý slunce nesvítí", která dokázala jednu soutěžní křivdu obrátit ve prospěch Stream.cz a vtisknout této značce i s pomocí Tondy Blaníka punc internetové televize, nikoliv pouze „portálu s videi". Jan Záluský z Hopodářských novin prozradí největší přešlapy píáristů a Martin Šimko vysvětlí, jak PR pomáhá SEO a jak SEO pomáhá PR.

Zdroj: www.m-journal.cz

Moleskine vytvořil speciální edici zápisníků oslavující 100 let ikonické láhve Coca-Coly

Hodí se vůbec Moleskine k láhvi Coca-Coly? Speciální edice zápisníku, dokazuje, že ano.

Zdroj: www.m-journal.cz

Start-up LidskáSíla.cz chce v Česku změnit trh se službami pro domácnost. Začíná s úklidem

Změnit trh úklidu domácnosti - to je první cíl startupu LidskáSíla. Dalším krokem mám být dostat aspekty jako transparentnost, důvěra, kvalita, rychlost, jednoduchost i do poskytování služeb instalatérů a hodinových manželů.

Zdroj: www.m-journal.cz

Křišťálová Lupa 2015 spouští hlasování veřejnosti

Rozhodněte o nejlepších internetových projektech roku.

Zdroj: www.m-journal.cz

Konečně! Facebook pracuje na dislike tlačítku

Přichází vlna negativismu? Mark Zuckerberg oznámil, že se brzy začne na Facebooku testovat dislike tlačítko.

Zdroj: www.m-journal.cz

Vysoká škola podnikání v Brně jebe mainstream

Kampaň Jebat mainstream ukazuje směr všem, kteří si myslí, že už žádná cesta neexistuje.

Zdroj: www.m-journal.cz

Již milion uživatelů v ČR navštěvuje internet z tabletů

Již téměř 1,5 milionu uživatelů navštěvuje webové stránky zapojené do výzkumu NetMonitor z tabletů, milion jich přitom pochází z České republiky.

Zdroj: www.m-journal.cz

Skypicker.com vstupuje do UNIFERu, projektu propojujícím studenty brněnských univerzit s komerční sférou

Skypicker získává 50% podíl v projektu UNIFER. Studenty, které zastřešuje, chce využít zejména v oblasti marketingu a servisu pro zahraniční trhy.

Zdroj: www.m-journal.cz

Rozhovor se Spencerem Waldronem z Prezi: Prezentaci si natrénujte

Přečtěte si tipy na to, jak prezentovat úspěšně, v rozhovoru s regionálním manažerem Prezi pro západní Evropu.

Zdroj: www.m-journal.cz

Mít „nos od sněhu“ bylo v USA v sedmdesátkách in. Odrážejí to i tehdejší reklamy

Chcete při šňupání kokainu vypadat stylově? Pořiďte si k tomu luxusní vybavení. Nevíte jaké? Mrkněte na některou z reklam otištěných ve společenských magazínech. I tak vypadala Amerika v 70. letech.

Zdroj: www.m-journal.cz

„Vaše dítě jí, co jíte vy," upozorňuje kontroverzní kampaň

Nezdravé pamlsky na prsou matek poukazují, že snědený cheeseburger dostane v mateřském mléce i dítě.

Zdroj: www.m-journal.cz

Facebook zpřísní opatření proti videopirátství

Facebook se po vzoru YouTube rozhodl zakročit proti internetovým pirátům. Na svém blogu oznámil, že testuje nový systém na odhalování nelegálně nahraných videí.

Zdroj: www.m-journal.cz

E-learningový portál VÍMVÍC dosáhl na Startovači cílové částky 250 tisíc korun

Češi evidentně online vzdělávání fandí. Projekt VÍMVÍC vybral na Startovači ještě před svým ostrým startem čtvrt milionu.

Zdroj: www.m-journal.cz

Reklama týdne: IKEA usmažila kuchyň na pánvi

Když máte v pánvi všechny díly kuchyně, rozklepněte několik žárovek, přidejte hrst hřebíků a osmahněte na prudkém plameni. Koncept nové reklamy IKEA je poněkud šílený, ale v dobrém slova smyslu.

Zdroj: www.m-journal.cz

Dash Buttons od Amazonu expandují a jsou zdarma

Došly vám žvýkačky? Stačí stisknout tlačítko. Pomocí Dash Buttons od Amazonu je nyní pouhým stiskem tlačítka možné objednat přes 500 produktů.

Zdroj: www.m-journal.cz

ZOOT vyzývá, abyste šli #zazitveci

ZOOT potvrzuje podzimní kampaní, že umí v ČR nejlépe fashion marketing. Běžte #zazitveci

Zdroj: www.m-journal.cz

Nový update pro Google Chrome slibuje nižší nároky na výkon a operační paměť

Google Chrome patřil vždy k těm nejrychlejším prohlížečům. Jeho nároky na operační paměť tuto výhodu často eliminovaly. Nový update na verzi 45 má ale jeho apetit na RAM snížit až o čtvrtinu.

Zdroj: www.m-journal.cz

Aplikace Jott umožňuje školákům vyměňovat si zprávy bez nutnosti připojení k mobilní síti či internetu

Náctiletí vlastníci smartphonů milují, když si mezi sebou mohou vyměňovat zprávy. Aniž by za to ovšem museli platit. Díky aplikaci Jott mohou mezi sebou komunikovat jen díky propojení přes Bluetooth.

Zdroj: www.m-journal.cz

#EndAcidSale: beauty videa z YouTube ve skutečnosti bojují za zákaz volného prodeje kyseliny v Indii

Tato videa mají stejný průběh jako tisíc dalších beauty vlogů na YouTube, přesto se vám jasně vryjí do paměti.

Zdroj: www.m-journal.cz

Barcelonské principy 2.0 přináší aktuální pohled na měření komunikace

Aktualizované Barcelonské principy 2.0 přináší rámec, naznačující, jak měřit výkony komunikace napříč mnoha kanály, včetně public relations.

Zdroj: www.m-journal.cz

Uber obstaral zákazníkům v Seattlu svezení ve stylu Šíleného Maxe

Je libo postapokalyptického taxíka? Uber doplnil vozový park o auta z trháku Šílený Max: Zběsilá cesta.

Zdroj: www.m-journal.cz