Linka 199

Štítek: zákazníci

nejčastější štítky

Jak zjistit, kde jsou moji zákazníci?

Ještě před spuštěním internetového obchodu by si provozovatel měl udělat průzkum, zda o jeho produkty bude zájem, a zjistit, kde jsou jeho zákazníci.

Štítky: nebo např kde zákazníky zákazníků produkty zákazníci obchody apod internetové obchody

Zdroj: mladypodnikatel.cz

Nový trend: biopotraviny už netáhnou, zákazníci raději sahají po zboží z regionu

Po dlouhých letech neustálého zvyšování zájmu zákazníků o výrobky se značkou bio začíná takto označenému sortimentu potravin růst nečekaná konkurence. Některé zahraniční průzkumy totiž potvrzují, že zákazníci dávají ve stále větší míře přednost potravinám vypěstovaným či vyrobeným přímo v jejich regionu. A už pak nezáleží na tom, zda se jedná o „oficiální“ biopotraviny, či nikoliv. Další články k tématu:Kupujte regionální potraviny a podpořte svůj kraj, vyzývá kampaňBiopotraviny nejsou o tolik zdravější, než ty běžné, zjistila studieJsou biopotraviny lepší? Jasný verdikt dosud nezazněl Farmářské trhy si na biopotraviny nehrají. Staly se však fenoménem

Štítky: potravin potraviny zákazníci bio regionu regionální zbo pøitom èi biopotraviny

Zdroj: byznys.lidovky.cz

Operátoři slibují, zákazníci se radují. Řekněte si o lepší cenu

Operátoři se předhání, kdo naslibuje víc. Vy můžete vyjednávat.

Štítky: a t pokud cenu vodafone nabídku dva lepší najdete zde zákazníci

Zdroj: finexpert.e15.cz

Firma Shoptet nabídla jeden z nejlevnějších pronájmů e ...

Na českém trhu funguje téměř 18 000 e-shopů. Měsíčně vznikne až 800 nových a některé z nich zaniknou. Podle průzkumu využívá méně ...

Štítky: na trhu nabízí shoptet jeden z zákazníků zákazníci nejlevnějších pronájmů shoptetu nejlevnějších pronájmů

Zdroj: www.euro.cz

Zákazníci se vrací do hypermarketů

Tak už to máme černé na bílém: Jak uvádí čerstvá studie Shopping Monitor společnosti GfK, zákazníci se opět vracejí do hypermarketů. Radost tradičních obchodníků z oslabení pozice nejsilnějších konkurentů tedy netrvala dlouho. Zdá se, že nakupující nalákala zpět do velkoplošných prodejen šíře sortimentu čerstvého zboží. Každá mince má však i druhou stranu. A tou je neochota majitelů malých prodejen něco měnit a reagovat na nové trendy. Zákazníci většinou nenacházejí u tradičních prodejen žádná pozitiva, která by je odlišovala od odlidštěných samoobsluh. Není divu, že velká část z nich uvádí, že v tradičních prodejnách nakupuje spíše ze zvyku. To není dobrá zpráva.

Štítky: to nové zboží měnit všechno prodejen zákazníci prodejny nové zákazníky tradičních

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

S jednoduchým e-shopem bez kvalitních služeb si nevystačíte...

Řada malých a středních e-shopů si nemůže dovolit kamennou pobočku, protože by ji neuživila. Češi nejsou příznivci novinek, a to ani v oblasti platebních metod.

Štítky: e zboží kraj zákazníci bez kvalitních kvalitních kvalitních služeb jednoduchým e s jednoduchým služeb si

Zdroj: www.ziskweb.cz

15 trendů, které v roce 2015 změní telemarketing (1...

S nástupem roku 2015 jsem se zamýšlel nad svými zkušenostmi a trendy, které v telefonování pozoruji. Našel

Štítky: lidé aby nad jen v title zákazníci budou chtít telefonování chtít

Zdroj: www.marketingovenoviny.cz

Zákazníci si stěžují na zdražení televizních balíčků O2 | EuroZprávy...

Praha – Společnost O2 zdražila tarify některých televizních balíčků až na dvojnásobek, to se ale nelíbí celé řadě zákazníků. Případem

Štítky: zákazníci televizních zdražení informaci na zdražení televizních televizních balíčků o si stěžují televizních balíčků stěžují balíčků

Zdroj: ekonomika.eurozpravy.cz