Linka 199

Štítek: prodejna

nejčastější štítky

VIDEO: Záchody, širší regály i kasy. Lidl ukázal prodejnu budoucnosti

Devět miliard korun chce investovat obchodní řetězec Lidl v Česku v příštích třech letech. Největší část peněz má jít do úplně nových prodejen. V pátek firma v Berouně představila první z nich. Lidl se netají tím, že chce do obchodu přilákat i movitější zákazníky. Na ty už míří částí své produkce.Další články k tématu:Lidl nabere dalších 1500 zaměstnanců, do modernizace nalije 9 miliardSPAR odchází z českého trhu, z padesáti prodejen budou AlbertyToalety a více prodavaček. Lidl se mění, chce nalákat i bohatšíAlbert zlevnil před koncem spotřeby sýr. Vyšel dráž než před slevouTesco v Česku opět prodělalo téměř čtyři miliardy, tržby mírně stouply

Štítky: miliard lidl albert prodejen prodejna penny lidlu pades lidl v v beroun

Zdroj: ekonomika.idnes.cz

Má prodejna, můj hrad

V minulém článku jsem psal o tom, že majitelům prodejen občas chybí vědomosti o moderních způsobech prodeje, některým dokonce i ty základní. Ruku v ruce s tím se ale setkávám i s dalším problémem. Interiéry prodejen totiž často představují vkus a záliby svých majitelů, ale jsou v rozporu s pohledem zákazníků. Většina obchodníků se samozřejmě takovému "nařčení" brání, prodejna je přece jejich svět, který si pracně vybudovali a ve kterém se cítí dobře. Kardinální otázka však zní: Je prodejna pro vás, nebo chcete, aby se v ní cítili dobře především vaši nakupující? Toužíte pohladit své ego, nebo vydělávat peníze?

Štítky: především zákazníkům kde dobře se v prodejen zákazníků prodejna

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz

Prodej | Intuitivní marketing

O prodeji na webu Intuitivní marketing. Řada. článků Miloše Tomana, rad, e-knih zdarma. K. tomu unikátní semináře a poradenství.

Štítky: ve ale jde dobře teď prodejna zákazníkem nepřítel není pro se zákazníkem

Zdroj: www.intuitivnimarketing.cz