Linka 199

Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

Jak vysvětlit zákazníkovi, který si koupil zboží na předváděcí akci, že nemá odstupovat od smlouvy? Naúčtovat mu náklady na dopravu převyšující cenu zboží. Paní Polášková z Olomouce tak měla za ujeté kilometry prodejci zaplatit 17 000 korun.

Zdroj: www.ceskatelevize.cz


Příbuzné články:

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    O praktikách prodejců na předváděcích akcích jsme už vysílali mockrát a radili jsme, že nejlepší je nic nekupovat, případně na takové akce vůbec nechodit. Přesto jsou předváděcí akce stále populární a jejich organizátoři vymýšlejí další fígle, jak z lidí dostat peníze.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Šla na přednášku o zdraví, domů si ale přinesla přístroj za desítky tisíc korun. Peníze jí prodejce po zrušení smlouvy vrátit odmítl.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Novinka ve světě předváděcích akcí. Po hrncích a kuchyňských spotřebičích přichází přístroj, který má léčit. Co na něj říkají odborníci?

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Paní Hradová ze Žďáru nad Sázavou se zúčastnila předváděcí akce. A stálo ji to třicet tisíc korun. Proč lidé i přes častá varování svých blízkých tyto akce stále navštěvují?

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    O praktikách prodejců na předváděcích akcích jsme už vysílali mockrát. Radili jsme, že nejlepší je na takové akce vůbec nechodit. Přesto jsou předváděcí akce stále populární a jejich organizátoři vymýšlejí další fígle, jak z lidí dostat peníze.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Pastičky na důvěřivce líčili obchodníci odpradávna. Předváděcí akce u nás začaly zhruba před dvaceti lety a právě tak dlouho o nich Černé ovce vysílají. Přesto jsou tzv. zájezdy s občerstvením zdarma stále populární. Iveta Fialová se podívala, jak se předváděcí akce v čase vyvíjely a co se změnilo.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    A máme tady zase losovačku v restauraci. Šťastnou výherkyní se tentokrát stala paní Smolková. Vyhrála zboží, které je běžně dostupné. Akorát, že ho mnohonásobně přeplatila. Tahle předváděcí akce ji asi nikdy nepřestane strašit.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Šetříme a pak stačí jedna předváděcí akce a rázem dlužíme. Tentokrát tomu předcházela výhra domácích spotřebičů. Stály sice 30 tisíc, ale zato zákaznice podepsala smlouvu na opravu těchto přístrojů. Jenomže i toho, co už má léta doma. A to je další finta.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Tvářit se, že je všechno v pořádku, to dovedou i organizátoři předváděcích akcí. Zákaznici přesvědčili, aby si koupila údajně léčebný přístroj s názvem ABOLÍTO. A bolelo to hodně. Zdravotní problémy neustoupily a měla zaplatit 30 tisíc korun.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    A je tu další díl seriálu o předváděcích akcích. Sbírku doplní firma, u které si manželé koupili 2 elektrické vařiče za 20 tisíc korun. Doma ale zjistili, že k nim potřebují speciální nádobí, a tak zboží vrátili. Jistě tušíte, jak to asi dopadlo.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Sweet Money, neboli sladké peníze. Výstižný název pro výdělek firmy, která zve na předváděcí akce. Maximum už o nich bylo řečeno, ale kdybyste to zapomněli, soustřeďte se na úvodní slova v následující reportáži. Je v nich všechno.

  • Linka 199
  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Minulý rok to vypadalo, že zlaté časy předváděcích akcí jsou pryč. Ale okolo Vánoc nás jejich organizátoři vyvedli z omylu. Předváděcí akce stále žijí. A zlaté časy tedy mají i nadále přesvědčiví prodejci.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Jste sami, je vám smutno a potřebujete přijít na jiné myšlenky? Jděte kamkoliv, jenom ne na předváděcí akci. Po její návštěvě totiž přijdete jenom o peníze. Pro obchodníky s deštěm se stáváte přesně takovým cílem, jaký potřebují.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Výlet na Petřín, občerstvení zdarma a k tomu dárek. Mohl to být docela hezký den, kdyby se z pozvánky nevyklubala předváděcí akce. Ale ne obyčejná. Firma se totiž zaštiťuje naším pořadem Černé ovce. Takže pozor: nemáme s ní nic společného!

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Velmi často vysíláme reportáže o tom, jakým způsobem nás lákají některé firmy na své prezentační akce. O jedné takové jsme vás informovali v květnu. Její ředitel tvrdil, že je všechno v pořádku. Proč nám tedy chodí další stížnosti?

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Loni v říjnu jsme vysílali jednu z mnoha reportáží o předváděcí akci. Zákaznice, která si na ní koupila zboží, ho vzápětí zase vrátila. Peněz se ale nedočkala, a tak na firmu podala žalobu. A světe div se, vyhrála.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Dostaneme zboží údajně zdarma, ale musíme si koupit kuchyňský robot za 30 tisíc. Další případ z předváděcí akce. Tentokrát se na ní nechala přesvědčit paní Moravcová z Pardubic.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Kulturní dům, slíbená výhra, prodej kuchyňského nádobí. Pořád stejný scénář a vysoká cena za důvěřivost. Za znemožnění odstoupit od kupní a úvěrové smlouvy tentokrát zákaznice zaplatila cenu ještě vyšší. Psychicky se zhroutila.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Paní Krutská si na předváděcí akci koupila zboží, které ji zklamalo, a tak do 14 dnů písemně odstoupila od smlouvy. Firma ale tvrdí, že už je pozdě, protože odstoupení platí od doby, kdy ho převezme. Jak to tedy je?

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Stížností na předváděcí akce je už tolik, že bychom jim mohli vyhradit samostatnou místnost a samostatný pořad. Dnes je na řadě ukázka bezsáčkového vysavače. Stačilo, aby účastnice zájezdu přitakala, že se jí líbí, a už ji obchodníci lapili.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Nedávno jsme vysílali reportáž o zákazníkovi, který si na předváděcí akci koupil zboží. Pak ho chtěl do 14 dnů vrátit. Jenomže ve smlouvě stálo, že si objednal prodejce domů a má tedy smůlu. Ale byl to nesmysl a díky natáčení mu firma peníze vrátila. Pak se nám ozvali její další klienti.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    27 000 Kč. Tolik zaplatil pan Drábek za zboží na předváděcí akci. Chtěl jím udělat radost synovi. Ten ale o věci nestál, všechno už doma měl. A tak pan Drábek využil možnosti vrátit zboží do 14 dnů. Správně tušíte. Nebylo mu to nic platné.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Prezentační akce. To jsou úžasné věci za úžasné ceny. Třeba takovéto hodinky stojí jen 179 euro a přitom jsou z kvalitního plastu. Nebo prací přípravek jen za 200 korun, přitom ho jinde seženeme za 70. Ale co je to všechno proti parnímu čističi téměř za 10 000 Kč.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Předváděcí akce. Kolikrát už byla v našem repertoáru. Ale jak vidět, varování není nikdy dost. Tentokrát zákaznice zaplatily za zboží a výhodný zájezd dopředu 50 tisíc korun. Dostaly ale jenom indukční plotýnku a to ještě se zpožděním. Drahá investice.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Pan Novotný se na předváděcí akci nechal přesvědčit k nákupu parního čističe za 15 tisíc korun. Jeho synovec ale koupil stejný, a tak se rozhodli, že jeden vrátí. A tak se taky stalo. Horší to bylo s vrácením peněz. To se nekonalo ani po půl roce.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Stížností na předváděcí akce je už tolik, že bychom jim mohli vyhradit samostatnou místnost a samostatný pořad. Dnes je na řadě ukázka bezsáčkového vysavače. Stačilo, aby účastnice zájezdu přitakala, že se jí líbí, a už ji obchodníci lapili.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Paní Krutská si na předváděcí akci koupila zboží, které ji zklamalo, a tak do 14 dnů písemně odstoupila od smlouvy. Firma ale tvrdí, že už je pozdě, protože odstoupení platí od doby, kdy ho převezme. Jak to tedy je?

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Kulturní dům, slíbená výhra, prodej kuchyňského nádobí. Pořád stejný scénář a vysoká cena za důvěřivost. Za znemožnění odstoupit od kupní a úvěrové smlouvy tentokrát zákaznice zaplatila cenu ještě vyšší. Psychicky se zhroutila.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Dostaneme zboží údajně zdarma, ale musíme si koupit kuchyňský robot za 30 tisíc. Další případ z předváděcí akce. Tentokrát se na ní nechala přesvědčit paní Moravcová z Pardubic.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Loni v říjnu jsme vysílali jednu z mnoha reportáží o předváděcí akci. Zákaznice, která si na ní koupila zboží, ho vzápětí zase vrátila. Peněz se ale nedočkala, a tak na firmu podala žalobu. A světe div se, vyhrála.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Velmi často vysíláme reportáže o tom, jakým způsobem nás lákají některé firmy na své prezentační akce. O jedné takové jsme vás informovali v květnu. Její ředitel tvrdil, že je všechno v pořádku. Proč nám tedy chodí další stížnosti?

  • Linka 199
  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Výlet na Petřín, občerstvení zdarma a k tomu dárek. Mohl to být docela hezký den, kdyby se z pozvánky nevyklubala předváděcí akce. Ale ne obyčejná. Firma se totiž zaštiťuje naším pořadem Černé ovce. Takže pozor: nemáme s ní nic společného!

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Jste sami, je vám smutno a potřebujete přijít na jiné myšlenky? Jděte kamkoliv, jenom ne na předváděcí akci. Po její návštěvě totiž přijdete jenom o peníze. Pro obchodníky s deštěm se stáváte přesně takovým cílem, jaký potřebují.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Minulý rok to vypadalo, že zlaté časy předváděcích akcí jsou pryč. Ale okolo Vánoc nás jejich organizátoři vyvedli z omylu. Předváděcí akce stále žijí. A zlaté časy tedy mají i nadále přesvědčiví prodejci.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Sweet Money, neboli sladké peníze. Výstižný název pro výdělek firmy, která zve na předváděcí akce. Maximum už o nich bylo řečeno, ale kdybyste to zapomněli, soustřeďte se na úvodní slova v následující reportáži. Je v nich všechno.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    A je tu další díl seriálu o předváděcích akcích. Sbírku doplní firma, u které si manželé koupili 2 elektrické vařiče za 20 tisíc korun. Doma ale zjistili, že k nim potřebují speciální nádobí, a tak zboží vrátili. Jistě tušíte, jak to asi dopadlo.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Tvářit se, že je všechno v pořádku, to dovedou i organizátoři předváděcích akcí. Zákaznici přesvědčili, aby si koupila údajně léčebný přístroj s názvem ABOLÍTO. A bolelo to hodně. Zdravotní problémy neustoupily a měla zaplatit 30 tisíc korun.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Šetříme a pak stačí jedna předváděcí akce a rázem dlužíme. Tentokrát tomu předcházela výhra domácích spotřebičů. Stály sice 30 tisíc, ale zato zákaznice podepsala smlouvu na opravu těchto přístrojů. Jenomže i toho, co už má léta doma. A to je další finta.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    A máme tady zase losovačku v restauraci. Šťastnou výherkyní se tentokrát stala paní Smolková. Vyhrála zboží, které je běžně dostupné. Akorát, že ho mnohonásobně přeplatila. Tahle předváděcí akce ji asi nikdy nepřestane strašit.

  • Předváděcí akce — Černé ovce — Česká televize

    Pastičky na důvěřivce líčili obchodníci odpradávna. Předváděcí akce u nás začaly zhruba před dvaceti lety a právě tak dlouho o nich Černé ovce vysílají. Přesto jsou tzv. zájezdy s občerstvením zdarma stále populární. Iveta Fialová se podívala, jak se předváděcí akce v čase vyvíjely a co se změnilo.