Linka 199

Mafra koupila konzultační společnost Acomware

Mediální skupina Mafra získala 100% podíl ve společnosti Acomware, která se specializuje na segment e-commerce a retail. Mafra tak vstupuje do segmentu výkonnostní reklamy, e-mailového marketingu a poradenství v e-commerce.

Štítky: e společnost acomware mafra mafra koupila konzultační koupila konzultační společnost konzultační konzultační společnost mafra koupila koupila konzultační

Zdroj: strategie.e15.cz


Příbuzné články:

  • Mafra koupila realitní web AdInternet. Chce trochu prohnat Seznam - Lupa.cz

    Vydavatelství chce zvýšit svůj tržní podíl na realitním trhu, kterému vládnou Sreality od Seznamu. Ke svému katalogu si pořídil novou službu…

  • Mafra kupuje od Pavla Matouška AAA Poptávku [doplněno] - Lupa.cz

    Miroslav Motejlek dnes vydal zprávu, podle které Mafra kupuje od Pavla Matouška jeho službu aaapoptavka.cz. Miroslav Motejlek v tom vidí snahu o snížení…

  • MAFRA loni vylepšila výsledky, provozní zisk se zdvojnásobil - iDNES.cz

    Mediální společnost MAFRA, která provozuje i server iDNES.cz, zvýšila meziročně svůj provozní zisk před zdaněním, úroky a odpisy téměř na dvojnásobek. Tržby společnosti naopak mírně klesly.

  • MAFRA na „lovu“ v TV rajónu (seriál „sítě vazeb“ pokračuje)

    MAFRA na „lovu“ v TV rajónu (seriál „sítě vazeb“ pokračuje). Loni v říjnu pronikly na veřejnost informace o tom, že televizní stanice Óčko (přesněji se jedná o společnost Stanice O, a.s.) hledá nového investora. “Nejde o nic překvapivého, od začátku tvrdíme, že chceme dalšího strategického partnera”, uvedl tehdy...

  • Mafra podala stížnost na Českou televizi, ta pochybení odmítá

    Vydavatelství Mafra podalo stížnost na Českou televizi k Radě pro rozhlasové a televizní vysílání kvůli údajně nepravdivým informacím v pořadu Otázky Václava Moravce. Informace se týkaly zakázky Lesů ČR na tisk a distribuci jejich novin. Mafra to uvedla v tiskové zprávě. Veřejnoprávní televize údajné pochybení odmítá a podle své mluvčí je připravena radě předložit své stanovisko.Další články k tématu:Mediální skupina Mafra koupila konzultantskou společnost AcomwareSlováci dostanou obdobu Playtvaka. Mafra rozjela video portál pusti.to Mafra se nemusí omlouvat za články exministru Bartákovi. Převážil veřejný zájemMafra se musí omluvit exministru Langerovi, před 7 lety ho spojovala s Mrázkem

  • MAFRA pořádá konferenci o kybernetické bezpečnosti - iDNES.cz

  • MAFRA posílila, koupila realitního specialistu AdInternet - iDNES.cz

    Mediální skupina MAFRA rozšířila své portfolio o českou společnost AdInternet, která se specializuje na prodej nových domů a bytů přes internet. Multimediální dům tak posílí svůj on-line katalog nemovitostí Reality.idnes.cz, který je druhý největší na českém internetu, a zvýší tak svůj tržní podíl v oboru.

  • Mafra s novým webem Denní Expres míří hlavně na sociální sítě - Lupa.cz

    Nový zábavně-informační web má za cíl hlavně to, aby se jeho články sdílely. Rozhodnout má, jestli je „téma jen dobré, nebo super, nebo fail, nebo…

  • Mafra se dohodla s O2. Playtvák jde do O2 TV - Lupa.cz

    Internetový obsah na televizních obrazovkách. O2 ulovilo po DVTV další obsah.

  • Mafra se dohodla s O2. Playtvák jde do O2 TV - Lupa.cz

    Internetový obsah na televizních obrazovkách. O2 ulovilo po DVTV další obsah.

  • Mafra se musí omluvit exministru Langerovi, před 7 lety ho spojovala s Mrázkem

    Mediální skupina Mafra se musí omluvit bývalému ministrovi vnitra Ivanu Langrovi (ODS) za články v deníku Mladá fronta Dnes a na serveru idnes.cz, které jej spojily s kontroverzním podnikatelem Františkem Mrázkem. V úterý to pravomocně potvrdil odvolací soud. Další články k tématu:Po kom Šlachtův útvar jde? Langer, Kyselý, důstojníci policie i inspekceŠlachtova jednotka spustila razii: jde po politicích i policejních důstojnícíchLN: Langer roztáčí miliony. Exministr vnitra se pustil do realitních transakcíNáměstka Kadlece šetřila generální inspekce v minulosti už několikrátPolicisté byli s Langerem v jeho olomouckém domě do 23 hodin. Ráno ho propustiliKAMBERSKÝ: Válka policajtů? Tu by si nepřál ani největší kritik Šlachty a IštvanaKauza Langer. Za náměstkem si stojím, vzkazuje šéf protikorupční policieOlomoucký hejtman Rozbořil měl v restauraci nabízet úplatek policejnímu šéfoviZátah na Langera a policisty. Vše jde podle plánu, ujišťuje IštvanCenzura je nepřípustná. Majitel TV Barrandov prohrál spor s bývalým redaktorem

  • Linka 199
  • Mafra se musí omluvit exministru Langerovi, před 7 lety ho spojovala s Mrázkem

    Mediální skupina Mafra se musí omluvit bývalému ministrovi vnitra Ivanu Langrovi (ODS) za články v deníku Mladá fronta Dnes a na serveru idnes.cz, které jej spojily s kontroverzním podnikatelem Františkem Mrázkem. V úterý to pravomocně potvrdil odvolací soud. Další články k tématu:Po kom Šlachtův útvar jde? Langer, Kyselý, důstojníci policie i inspekceŠlachtova jednotka spustila razii: jde po politicích i policejních důstojnícíchLN: Langer roztáčí miliony. Exministr vnitra se pustil do realitních transakcíNáměstka Kadlece šetřila generální inspekce v minulosti už několikrátPolicisté převezli Langera do Olomouce. Jeho dům prohledávali od dopoledne

  • Mafra se nemusí omlouvat za články exministru Bartákovi | Mediamania.cz

    Vydavatelství Mafra se nemusí omlouvat a platit 450 tisíc korun bývalému ministru obrany Martinu Bartákovi za články v deníku Mladá fronta Dnes, které ho spo...

  • Mafra se nemusí omlouvat za články exministru Bartákovi. Převážil veřejný zájem

    Vydavatelství Mafra se nemusí omlouvat a platit 450 tisíc korun bývalému ministru obrany Martinu Bartákovi za články v deníku Mladá fronta Dnes, které ho spojovaly s korupcí při nákupu aut Tatra pro českou armádu. Rozhodl o tom ve čtvrtek Městský soud v Praze, jehož verdikt není pravomocný, lze se proti němu odvolat k vrchnímu soudu. Další články k tématu:Tisíce stránek, desítky svědků. Soudu přesto chyběly na Bartáka důkazySoud osvobodil exministra Bartáka v kauze nákupu armádních aut Tatra Kauza Tatra: obžaloba navrhla pro Bartáka a Smrže nepodmíněné tresty

  • MAFRA se po letech zisků propadla do ztráty, výnosy klesly o 4,5 procenta - Lupa.cz

    Výroční zpráva vydavatele deníků MF DNES a Lidové noviny a provozovatele serveru iDNES.cz ukazuje, jak firmě v posledních letech klesají výnosy. V roce…

  • MAFRA se po letech zisků propadla do ztráty, výnosy klesly o 4,5 procenta - Lupa.cz

    Výroční zpráva vydavatele deníků MF DNES a Lidové noviny a provozovatele serveru iDNES.cz ukazuje, jak firmě v posledních letech klesají výnosy. V roce…

  • MAFRA se po letech zisků propadla do ztráty, výnosy klesly o 4,5 procenta - Lupa.cz

    Výroční zpráva vydavatele deníků MF DNES a Lidové noviny a provozovatele serveru iDNES.cz ukazuje, jak firmě v posledních letech klesají výnosy. V roce…

  • MAFRA se stala jediným vlastníkem portálu AAA Poptávka - Lupa.cz

    Mediální skupina, která patří do impéria Andreje Babiše, získala zbývající třicetiprocentní podíl ve společnosti AAA Poptávka, provozující stejnojmenný…

  • Mafra se tak trochu pouští do internetové telefonie - Lupa.cz

    Zpravodajský portál iDnes.cz se po freemailu a vyhledávání od Google pouští také do internetové telefonie. Jde o třetí službu nezpravodajského…

  • Mafra se tak trochu pouští do internetové telefonie - Lupa.cz

    Zpravodajský portál iDnes.cz se po freemailu a vyhledávání od Google pouští také do internetové telefonie. Jde o třetí službu nezpravodajského…